Met Domination Palace naar KILT#3 in Eindhoven

Zaterdag 17 februari,

Rond kwart voor zeven ‘s avonds bel ik aan bij Domination Palace en wordt even later verwelkomd door Trans Switch Olivia waarna we naar achter gaan en ons bij de overige aanwezige teamleden voegen. Meesteres Jezebel vraagt of ik een kop koffie wil die ik dankbaar accepteer. Ik voel toch wel iets van een gezonde spanning voor wat komen gaat en wellicht helpt de cafeïne een beetje, niet veel later arriveren ook de Meesteressen Do en Samantha.

Er staat vanavond iets bijzonders te gebeuren, iets waarvan ik ruim anderhalf jaar geleden, toen ik voor het eerst bij Domination Palace over de drempel stapte, nooit had durven dromen. In Eindhoven wordt vanavond door Countdown Events voor de derde keer de ‘Kinky In Light Town’ party georganiseerd, of kortweg KILT#3 en Domination Palace is gevraagd om tijdens dat evenement een tweetal shows te verzorgen. Daarbij mag ik mee op het podium ter ondersteuning voor de eerste voorstelling en zelfs als ‘lijdend voorwerp’ bij het tweede optreden.


----------------------------------------------------------

In de eerste instantie zou slavin Roxy als onderdanige meegaan op het podium alleen was ze vanwege persoonlijke omstandigheden een poosje uit de running waardoor de deelname aan het evenement bijna op losse schroeven kwam te staan.

“Willem, wil jij zeventien februari mee op het podium?” was de vraag die ik half januari tijdens een poetsdag kreeg van één van de teamleden. Natuurlijk voelde ik me super vereerd en had ik het liefst onmiddellijk met “Jawel Meesteres.” geantwoord, want zo’n kans wilde ik zeker niet laten lopen, alleen had ik net in dat weekend een paar nachtdiensten staan. De volgende dag gelijk verlof aangevraagd en ik had geluk, beide collega’s met wie ik de shifts zou draaien waren er alle avonden, dus die zaterdagnacht vrij krijgen was geen enkel probleem. Een ander voordeel was dat ik dan al in het nachtritme zat.

Met nog een goede maand te gaan werd het idee wat het team voor ogen had steeds duidelijker en uiteindelijk besloten ze dat de eerste show gedaan zou worden door Meesteres Samantha en Switch Olivia, dat zou een shibari rope suspension worden gevolgd door een stukje impact play. De tweede voorstelling zou gedaan worden door Switch Olivia en mij. 

Natuurlijk moest er ook worden geoefend alleen was ik zelf pas in de week voorafgaand aan het evenement daarvoor beschikbaar. Nu was dat niet zo’n probleem, want de meeste voorbereiding ging zitten in de shibari bij Olivia en daarbij hoefde ik niet elke keer aanwezig te zijn.

Twee dagen voor het evenement, donderdag 15 februari, was de eerste dag dat zowel Meesteres Samantha, Switch Olivia en ik als poets gezamenlijk bij D.P. aanwezig zouden zijn om te kunnen oefenen en was benieuwd wat ze voor mij hadden bedacht. Naast een stuk showelement hoort er ook wat spektakel bij en is het natuurlijk de bedoeling dat we tevens uitdragen waar Domination Palace voor staat.

Rond 10 uur waren we bij D.P aanwezig en hebben we een kleine twee uurtjes geoefend waarbij ik, naast het verlenen van assistentie, ook de tijd in de gaten hield, want per show hadden we ongeveer dertig minuten de tijd. 

Ik ga geen uitgebreide beschrijving geven van het oefenen want dat bewaar ik voor het evenement. Wel heb ik een aantal foto’s gemaakt, iets wat op het evenement zelf niet was toegestaan. Er liep die avond wel een ‘party’ fotograaf rond alleen of die net tijdens onze shows in de zaal zou zijn was nog maar de vraag.






----------------------------------------------------------

Acht uur, het is bijna tijd om te vertrekken. Naast het verzamelen van alle spullen die meegaan, leggen we ook nog even de laatste hand aan een aantal canes en floggers, welke we voorzien van stukjes fluorescerende tape zodat ze tijdens het gebruik mooi oplichten in de blacklight.

Om even voor half negen vertrekken Meesteres Samantha met partner, Switch Olivia en ik vast naar LAB-1 in Eindhoven waar het evenement plaatsvindt, de overige teamleden die meegaan volgen later.

Van de LAB-1 website:
LAB-1 is een unieke bioscoop in Europa die naast officieel geaccrediteerde bioscoopzalen en programmering van bioscoopfilms, ook twee professionele evenementenruimtes, een club/danceclub en bar huisvest, met optionele buitenruimte voor open-air zomer films en presentaties. Deze opzet biedt veel mogelijkheden aan een multidisciplinaire opzet van uw evenement in een unieke retro-vintage bioscoopsfeer.


Pech, het parkeerterrein aan de Keizersgracht waar LAB-1 is gevestigd is zo goed als vol, alleen Meesteres Samantha weet nog een vrij plekje te bemachtigen. Omdat ikzelf niet echt bekend ben met het centrum Eindhoven besluit ik te parkeren in de Q-park bij het station waar ik wel vaker ben geweest en is maar 600 meter lopen. Olivia, die met mij is meegereden, gaat vast naar binnen en zal doorgeven dat ik wat later kom.

Na een goede twintig minuten arriveer ik bij LAB-1 en sluit aan in de rij die gelukkig niet zo lang is, het is immers nog vroeg. Binnen meld ik me bij één van de ‘doorbitches’ die me onderzoekend opneemt, want man alleen… , volgens het deurbeleid worden er namelijk alleen koppels toegelaten. Ik vertel dat ik bij het Domination Palace team hoor waarna ze zegt: “Dan ben jij Willem” en vervolgens één van de hosts roept die me naar de kleedruimte een verdieping hoger brengt waar ik me bij Samantha en Olivia voeg die zich al hebben omgekleed.

Snel kleed ik me om, hoewel de dresscode ‘lak - leer - latex’ is verwacht ik niet dat m’n zwarte wetlook shorts en hemd een probleem zullen opleveren, het ziet er sexy en kinky genoeg uit bovendien lijkt het  in het donker net op leer. Overigens heb ik nog een latex set in m’n rugzak voor het geval dat. Een paar zwarte lichtgewicht laarzen complementeren het geheel, hoewel ik bij D.P. op blote voeten loop lijkt me dit voor vanavond, m.u.v. de voorstelling, niet zo’n goed idee.

Daarna gaan we naar ‘bioscoopzaal 2’ waar de shows worden gegeven en we het duo Loki and Oxi treffen die vanavond ook een aantal optredens verzorgen. De ruimte zelf is niet zo heel erg groot, ik schat iets van 10 bij 20 meter, maar met een bar, een podium van 2 bij 4 plus een aantal zit en staanplaatsen kunnen er gauw ruim honderd toeschouwers in, nu maar afwachten hoe druk het straks gaat worden.

Langzamerhand komt er meer publiek binnen en is het echt wel even wennen voor mij. Sowieso ben ik nog nooit op een dance evenement geweest en al helemaal niet in de stijl van een B.I.T.C.H. of Wasteland alike. Wat dat betreft ben ik uit de tijd van het panterbloesje en de spijkerbroek generatie en danste ik daarbij ook meer stiekem:-) 

Dat wennen is overigens maar van korte duur, naast al die prachtige uitgedoste mensen is het vooral de sfeer die erin bijdraagt, alles en iedereen is gewoon super relaxed en daar ga je dan als vanzelf in mee. Wat me verder opvalt is de gemiddelde leeftijd, als ik die vergelijk met een Rebirth of Tomorrowland festival dan ligt die bij dit evenement toch een stuk hoger, wat dat betreft hoef ik me zeker geen ouwe lul te voelen en zie genoeg partygangers die me in leeftijd voor zijn.

We treffen de nodige voorbereidingen, kijken waar spullen tijdelijk kunnen worden neergelegd en overleggen met het personeel v.w.b. de bediening van de takel etc. Martin (Mr. Loki) geeft ons de nodige tips en aanwijzingen, Mr. Loki en Mrs. Oxi verzorgen al jaren demonstraties op verschillende evenementen en hosten verder ook een eigen party en valt er daardoor natuurlijk een hoop van ze te leren.

Om tien uur begint de eerste show, die gedaan wordt door Loki en Oxi, en is een shibari rope suspension van begin tot einde waarbij vooral de nadruk ligt op het knoopwerk. Ondertussen arriveren ook de Meesteressen Do en Nina, alleen Lady Aya ontbreekt nog en komt later. De andere teamleden, Meesteres Jezebel, Lady Annabel en slavin Roxy zijn helaas verhinderd. Na een twintigtal minuten gaan Meesteres Samantha en Olivia beginnen met hun voorbereiding, het aanbrengen van de touwsuspensie bij Olivia neemt best wel wat tijd in beslag en wordt gedeeltelijk achter de schermen gedaan.

Bijna kwart voor elf en tijd voor ons eerste optreden, ik ga naar de kleedruimte om de spullen te pakken en gezamenlijk gaan we naar het podium. Eerder is er bij de bar een dienblad geregeld die we mogen gebruiken en waarop ik de nodige canes, floggers en een paar tepelklemmen kan presenteren voor Meesteres Samantha. 

Het is tijd, we klimmen op het podium waarna Meesteres Samantha begint met het vast zetten van de nog loshangende touwenuiteinden waarmee ze Olivia eerder van een mooi geknoopt harnas heeft voorzien. De uiteinden worden aan een stalen ring geknoopt die daarna aan een takel wordt bevestigd. Vervolgens wordt gecontroleerd of alles goed vast en comfortabel genoeg zit. Olivia zal zeker een minuut of twintig opgetakeld zijn en dan mag er niks afknellen en zeker niet losschieten. Op voorhand hebben we daar grapjes over gemaakt in de trant van “Dat is ook een deel impact play”, alleen wil je natuurlijk niet dat het werkelijkheid wordt.

Zelf neem ik geknield plaats aan de zijkant van het podium, pak het dienblad en leg de spullen er op. Meesteres Samantha geeft een seintje en voorzichtig wordt Olivia de hoogte in gehesen, zodra ze los komt van de vloer volgt er nog een controle en daarna verder tot een hoogte die voor de Meesteres het prettigst is.

Een probleempje dient zich aan.. communiceren. Bij het oefenen hadden we daar geen moeite mee alleen stond hier de muziek vrij luid, nog niet zo hard als in zaal één maar genoeg om normale spraak te overstemmen. Goed op de aanwijzingen van Meesteres Samantha letten dus die om een paar tepelklemmen vraagt.

Daarna is het tijd voor een stukje impact play en wordt Olivia bewerkt met een aantal verschillende canes op billen en binnenkant dijen. Het is een show die opgevoerd wordt, maar dat wil niet zeggen dat het ook soft is, het is niet voor niks een BDSM gebeuren. Ik kan namelijk aan Olivia merken dat sommige slagen best wel aankomen.

Voordat ik het besef is de tijd alweer voorbij, althans dat is zoals ik het ervaar. Olivia wordt neergelaten en bevrijd van de bondage. We verzamelen de gebruikte spullen die ik vervolgens terugbreng naar de kleedruimte.

Met nog een klein uurtje te gaan voor ons volgende optreden blijf ik in zaal twee en kijk ondertussen naar de tweede show van Loki en Oxi en bereid me vast mentaal voor op de dingen die komen gaan. Ik krijg een flesje water in m’n handen gedrukt die ik gelijk half leeg drink, de vorige was al weer even geleden.

Twaalf uur, over een kwartier moeten we weer op. Ik ga naar de kleedruimte, doe daar mijn laarzen en hemd uit en ga met de tas spullen terug naar de zaal. Op de gang zie ik de Meesteressen Samantha en Do bij Olivia staan die op de bank zit. Het optreden heeft toch de nodige indrukken achtergelaten en ze zit nog steeds in haar space..

Er wordt snel een besluit genomen, Meesteres Samantha gaat de voorstelling met mij doen en Meesteres Do zal haar daarbij assisteren, het zal een stukje improviseren worden maar dat is de dames wel toevertrouwd.

In een hoek bij de bar treffen we de voorbereidingen, mijn horloge en bril geef ik in bewaring bij de barjuffrouw die beloofd er goed op te passen. Ik doe de enkelboeien om en krijg de het bijhorende stel om de polsen bevestigd. Zelf maak ik de flap van m’n shorts open en doe de set handboeien, die nu als cockring mag fungeren, om mijn pik en ballen waarna ik er een bel aan hang. Voor het vertrek uiteraard dubbel gecontroleerd dat het sleuteltje voor de boeien ook is meegegaan;-D. Om mijn nek gaat een dikke lederen collar met ring waaraan een lange ketting in het midden met een karabijnhaak wordt vastgehaakt. Ik moet mijn armen spreiden waarna de ketting eerst aan de pols- en daarna verder aan de enkelboeien worden vastgezet, met een beetje fantasie lijken het net vleugels. Een ander stuk ketting wordt aan de collar vastgemaakt en zal tijdelijk dienen als leash. 

We kunnen beginnen, ik ga op handen en knieën en kruip achter Meesteres Samantha aan die me aan de ketting meevoert rond het podium terwijl Meesteres Do ons volgt. Ik weet niet of ze het overal hebben kunnen horen maar de bel tussen mijn benen tingelde er lekker op los. Na een rondje te hebben gemaakt klim ik op het podium en moet gaan staan onder de takel waaraan inmiddels een spreidstang is vastgemaakt.

De takel gaat iets omlaag waarna ik mijn armen omhoog doe en de polsboeien aan de buitenste ogen van de stang worden vast gehaakt, vervolgens gaat de takel weer zover omhoog dat ik nog net met gespreide benen op de podiumvloer kan staan. Die is best glad, eerder is er een plasticzeil opgelegd i.v.m. het gebruik van kaarsen bij de vorige voorstelling en aangezien die ook een onderdeel zijn van ons spel hebben ze die laten liggen.

Ik krijg een oogmasker voor en dat is best fijn, zo kan ik me beter concentreren op wat komen gaat en kom al gauw in m’n eigen space. Eerder hebben we het er over gehad om aan het begin een bivakmuts of een volledig bedekkend hoofdmasker op te doen vanwege privacy redenen maar dat vond ik niet nodig. Mocht ik eventueel worden herkend “So What!”, we zijn allemaal kinksters toch?

Ik voel dat de tepelscharen worden geplaatst en even later ook dat er extra gewichtjes aan de handboeien/cockring worden gehangen. Vervolgens krijg ik wasknijpers, die eerder deze week door Meesteres Do in verschillende fluorescente kleuren zijn gespoten, geplaatst op de onderkant van mijn armen, verschillende huidplooien en ook een paar aan mijn oorlellen en op mijn pik. Al met al krijg ik het idee dat ik aardig op een opgetuigde kerstboom begin te lijken.  

Daarna krijg ik er van langs met verschillende floggers op rug en billen met af en toe een korte pauze waarbij ik over de bewerkte gebieden wordt gestreeld. De klappen voel ik best wel, wat dat betreft houdt Meesteres Samantha zich niet echt in en zal het zeker de nodige sporen achterlaten.

Op een gegeven moment voel ik mijn voeten opzij glijden waardoor ik met mijn keel op de ketting kom te hangen wat wordt opgemerkt door Meesteres Do die voor me staat. Ze vraagt of het nog gaat, “Prima Meesteres!” laat ik haar weten, en met een beetje hulp van haar kom ik weer recht op.

Er volgt een korte pauze waarna ik lichte prikjes op mijn rug, billen en klokkenspel voel wat overgaat in een aangenaam tintelen. Nu kan ik best wel tegen kietelen, maar de sensatie van gloeiende kaarsvet op mijn huid doet me bijna lachen en laat in ieder geval een tevreden gegrinnik horen, alleen weet ik niet of het publiek dit ook heeft opgemerkt.

Tijd voor het laatste deel, de knijpers worden door de Meesteressen van mijn lijf getikt en ook krijg ik daarna nog een paar flinke slagen met een flogger op m’n billen te verwerken. Ik voel dat ik toch wel tegen mijn grens aan begin te komen en dan is het voorbij..

Het oogmasker gaat af en ik zie dat Meesteres Samantha voor me staat, op dat moment krijg ik het best wel even moeilijk en voel tranen opkomen wat door haar wordt opgemerkt. Ze troost me waarbij ik mijn hoofd op haar schouder leg en gelukkig al gauw tot bedaren kom. Ook Meesteres Do laat weten dat ik het goed heb gedaan wat me vervult met trots.

Na te zijn bevrijd van alle boeien en de laatste knijpers klim ik van het podium en ga op de bank ernaast zitten bij Meesteres Nina en Lady Aya. Ik had Lady Aya niet zien binnenkomen maar ze had wel de hele tweede show meegekregen zei ze. Ik krijg van haar een glas cola in mijn handen gedrukt en even later ook een ijsje die Meesteres Nina  voor me heeft opgehaald, wat een geweldige aftercare van deze lieve dames. 

Terwijl ik geniet van de cola en het ijsje peuter ik de restjes kaarsvet van m’n lichaam en kom langzaam weer terug op aarde, het was best een hele intense belevenis die me echt wel wat heeft gedaan. Van Martin (Mr. Loki), die op het podium bezig is met de voorbereiding van hun laatste show, krijg ik een duim omhoog en de complimenten, ook dat voelt gewoon super, pff.


Nu de shows gedaan zijn is het tijd voor ontspanning, met het hele team gaan we naar de tot danstempel omgebouwde bioscoopzaal 1 waar op dat moment DJ Ed Mission achter de draaitafel staat en gaan we lekker los.

Rond 2 uur nemen de Meesteressen Samantha en Nina afscheid en blijf ik met Meesteres Do en Lady Aya swingen totdat uiteindelijk DJ Ed Mission om 4 uur de stekker er uit trekt en het ook voor ons tijd is om te gaan.

Het was voor mij een hele bijzondere ervaring en een nog grotere eer dat ik dit met het geweldige team van Domination Palace heb mogen beleven.


Subzero / slaaf 7414


Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia